środa, 27 marca 2013

Notatka ogłoszeniowa...

...dla ewentualnego Czytelnika, czyli pewnie w powietrze. Żyję. Tak sądzę. I nie zawieszam, nie zamykam, bo niby po co? ^^ Po prostu nie czuję pisania. Nie mam nawet ochoty otworzyć Worda, choć muszę przyznać, że ostatnio jest jakby lepiej, jakby cieplej w tym temacie. Pomysły jakieś się pojawiają. Chęć jest... szczątkowa, ale Wiosna zbiera tyłek i z mozołem nadchodzi, więc może i ja... Spróbuję. Postaram się. Bo jakoś zaniedbałam pisanie, zajęłam się rozterkami sercowymi, czytaniem, nadrabianiem zaległości kinowych, erpegowaniem, nauką i czekaniem na Słońce. A nie tak miało być. I nie będzie, szczerze obiecuję.
Spędzę święta gryząc klawiaturę, ale coś napiszę. Trzeba przełamywać bariery twórcze. Nawet jeśli są grubsze niż lupinowe Mury ^^

6 komentarzy:

  1. Rusza tyłek i się ogarnia! Rzekł hipokryta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <33 Się ogarnia, musi nadrobić zaległości w twoim pisaniu, w swoim pisaniu... Da radę! I ty też da! ;p

      Usuń
    2. Taką mam nadzieję, chociaż Bałkan nie sprzyja ogarnianiu <3 Jao, to może źle zrobiłam wysyłając martenicę, bo może przez to bałkańskość dorwie i Ciebie :P

      Usuń
    3. A ja tej twojej bałkańskiej muzyki ostatnio na zmianę z tą "moją" słucham, więc wiesz... ^^ A martenicę to pewnie do sierpnia będę nosiła, bo u mnie dziś znów śnieg pada! Kocham zimę, ale jeszcze trochę i zacznę jeść śnieg ^^

      Usuń
  2. Hej!
    Z tej strony Kompania Przysięgłych. Z przykrością informujemy, że Neifile, w której kolejce był Twój blog, odeszła z załogi. W związku z tym mamy dla Ciebie 3 opcje:
    1. Możesz zrezygnować z oceny;
    2. Możesz poprosić o przeniesienie do wolnej kolejki;
    3. Lub możesz poprosić o przeniesienie do kolejki innej Przysięgłej (proszę pamiętać o opisie, a w przypadku zablokowanej kolejki - zapytać).
    W przypadku braku odpowiedzi przez dwa tygodnie (tj. do 7.09 do godz. 20:00) blog zostanie usunięty z kolejek.
    Pozdrawiamy serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Uprzejmie informuję, iż Twój blog został oceniony na Kompanii Przysięgłych.
    Zapraszam do lektury i pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń